A3Jan-IsaE10.reismee.nl

Geland in LA

Hallo allemaal,

even een kort bericht om te laten weten dat we goed zijn aangekomen.

Probleemloze vlucht gehad, zelfs geen turbulentie gevoeld.

Immigratie verliep redelijk snel, mede omdat we voorin het vliegtuig zaten en daardoor als een van de eersten uit konden stappen. Auto ophalen duurde eigenlijk nog langer. Maar, dan heb je ook wel wat. We rijden de komende 3 weken in een enorme Chevrolet Tahoe.

Een paar boodschappen gedaan,een hamburger met een biertje naar binnen gewerkten nu is het tijd om te gaan slapen. We zijn inmiddels ruim 24 uur op pad.

Groetjes van ons vieren en tot morgen.

Paula

Hallo allemaal. Wat een aso bak zeg!! Maar goed, met een Opel Agila doe je zoiets niet zo snel.
Fijn dat de reis zo goed verlopen is. Veel plezier allemaal.

Eddy & Nel

Goed te horen dat alles goed is verlopen. Geniet van de indrukken die je ongetwijfeld gaat krijgen en veel plezier.

Donny Nicole en Daylin

Jeetje wat een mooie wagen!gaaf hoor!fijn te horen dat alles goed is verlopen.heel veel plezier,het avontuur kan nu echt beginnen...

Wilma en René

Jullie kunnen nu gaan kliometervreten.
Heel veel plezier.

Noëlla

Hoi Allemaal,
Wat een wijze Chevrolet. Hij rijdt vast heel erg lekker.
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen, maar eerst even uitrusten van de reis. Veel plezier. Groetjes, Noëlla

Eric & Madelon

Fijn te horen dat de vlucht goed gegaan is.
In die Tahoe past inderdaad bagage voor 4 personen. Mooi! Niet te veel ruzie maken wie er mag rijden, maak maar een rooster. HEEEEL veeeeeel plezier.

Welsie

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Stoere bak! Zit er ook een chauffeur bij? Veel plezier!