A3Jan-IsaE10.reismee.nl

Een dagje Los Angeles

4 sept, Los Angeles, gereden afstand: 82 km.
Temperatuur 27 graden C.

Vandaag eerst rustig ontbeten in het hotel. Daarna via een omweg en Beverly Hills naar Hollywood gereden.

De auto die we hebben is wel mooi en rijd goed, maar heeft een nadeel. We hebben nu al gezien dat we niet in alle parkeergarages passen. Auto is nl net geen twee meter hoog, dus een stukje meer dan een gemiddelde middenklasser.

We hebben de sterren bekeken op de stoep van Hollywood Boulevard, de Hollywood letters gezien en een Starbucks gehaald.

Ook hebben we hier de auto gezien die we volgende keer maar gaan huren: een Hummer van een meter of 12.

Vanuit Hollywood weer terug naar Beverly Hills om even goedkoop te shoppen op Rodeo Drive. Helaas niet geslaagd omdat ze onze maten niet meer hadden. Wel nog even in de lokale Nike Town geweest en daar wat spullen gekocht.

Volgende stop was Santa Monica, bij de pier. Daar was het een stuk koeler en bewolkt. Een stuk langs het strand gelopen en toen was het al weer een uur of half 7. We hebben lekker gegeten bij Coco's in Culver City. Klinkt heel ver weg, maar is ook een voorstad van LA en lag op de route terug naar het hotel. Kostte slechts € 17,50 pp. Inclusief alles.

Ons hotel in LA is het Holiday Inn at LAX.

marianne

alles gaat hier goed .ze eet als een bootwerker.elke dag 2 bakjes en af en toe wat melk.je zal zien ,dat ze aangekomen is als jullie terug zijn.maar verlopig nog niet geniet de komende weken en we kijken uit naar jullie reisverslagen,groetjes van arie en mij en ook van lara miaauw