A3Jan-IsaE10.reismee.nl

Een dag in Sedona

7 sept. Sedona, 68 km....
Temperatuur 32 - 34 graden

Vandaag na een doe het zelf ontbijt in het hotel, zijn we in Oak Creek naar Courthouse Butte gereden daar hebben we een trail om Courthouse Butte en Bell Rock gewandeld.
We startten ongeveer om 9 uur omdat het toen al 30 graden was en waren terug op het beginpunt om een uurtje of 11.

Voordat we verder gingen hebben ons even in de wind op laten drogen, want het was een warm klusje. Daarna zijn we naar Sedona gereden en hebben daar een heerlijke sandwich besteld bij een gezonde supermarkt, maar bij de grote M onze drank gekocht want een large beker kost daar maar 1 dollar.

Via de hoofdweg 89A zijn we bij afslag Upper Red Rock Loop RD afgeslagen richting Red Rock Crossing, dit is een van de meest gefotografeerde plekken van de wereld n.l. Cathedral Rock en daar hebben wij op een picknick plaats geluncht.

Om uiteindelijk die ene foto te kunnen maken moesten we nog een behoorlijke survival tocht maken, maar dan heb je ook wel wat!! WOW!

Na daar zo'n 25 foto's geschoten te hebben zijn we naar het volgende uitzichtpunt gegaan: Vista View, deze locatie wordt ook veel voor trouwerijen gebruikt. Erg mooie plek.

En toen reden we verder naar het uitzichtpunt bij het vliegveld, ook weer adembenemend.Als afsluiting gegeten bij Blue Moon Cafe, aan de overkant van de weg.

Dit was weer een geweldige dag met veel indrukken.
Morgen gaan we verder naar de Grand Canyon.

See you folks

Eddy

Lekkere temperatuur, zijn jullie ook nog in het water (op de foto) gesprongen? :-)

Petra/Gerard

Ja ik zie jullie op die rotsen staan, zeker mooi uitzicht. nou bij ons is het nu ook warm hoor en de 30 gr. worden wel gehaald, dus we blijven op afstand mee genieten. Van uit een zon overgoten Nederland wensen wij jullie nog een hele voorspoedige reis.