A3Jan-IsaE10.reismee.nl

Bryce Canyon, dag 2

17 sept, Bryce Canyon NP, gereden afstand 63 km
Temperatuur van 10 tot 12 graden.

Vanmorgen na het ontbijt zijn we eerst een paar wasjes gaan draaien.
Met razendsnelle wasmachines en hele grote droogtrommels waren we in anderhalf uur klaar.

Omdat we toch aan het wassen waren, hebben we meteen de auto ook maar door de wasstraat gehaald. Het rode zand van Monument Valley zat er nog steeds op.

Hierna zijn we, omdat er weer bewolking aan kwam, eerst naar het verste en hoogste uitzichtpunt gereden, dit heet Rainbowpoint en dan zit je op 2778 meter hoogte. Dit punt ligt ongeveer 31 km van het hotel.

Daarna zijn we gaan afzakken en hebben verschillende uitzichtpunten aangedaan waaronder Ponderosa Canyon, Agua Canyon en Natural Bridge.

Om ons heen werd het steeds donkerder en we konden de donder al horen met als gevolg een flinke hoosbui.
Ook in de V.S. kan je de weersvoorspellingen niet vertrouwen, want vandaag zou het eigenlijk een mooiere dag worden dan gisteren.

Wij hebben er goed aangedaan om ons gevoel te volgen en gisteren die mooie wandeling te maken.

De rest van de middag hebben we lekker relaxed gedaan.

Ons avondeten was echt Amerikaans : een burger en frietjes en niet te vergeten een large drink.

Wij verblijven nog een nacht in Ruby's Inn.

P.s. we voegen af en toe ook video's toe. Er staan er inmiddels 6 op.

Immy en Guus

Hebben jullie daar iets van een orkaan gemerkt of een flinke harde wind?