A3Jan-IsaE10.reismee.nl

Van Las Vegas naar Death Valley

20 sept, van Las Vegas naar Death Valley, gereden afstand 265 km
Temperatuur 38 - 43 graden.

Na een zware slenter dag gisteren, stonden we wat later op. We hebben eerst uitgecheckt en zijn met de auto naar het Mirage hotel gereden om daar te ontbijten.

Voordat je Las Vegas uitrijdt kom je langs het LV sign en natuurlijk moet je daarmee op de foto. Vervolgens zijn we doorgereden naar een WallMart Superstore. Ons water was op en om door zo'n superstore te lopen is een hele happening. Echt alles kan je daar kopen, bv: meubels, keukens, verzin het maar ,maar alles is daar te koop.

En toen was het tijd (12uur) om richting Death Valley te gaan. We hebben de route via US-95 genomen. Onderweg een aantal stops gemaakt en je voelt meteen hoe heet het daar is.

Rond 5 uur gingen we ons inchecken en toen bleek dat er 1 kamer geannuleerd was......wij wisten van niets. Er stond ook geen reden bij waarom 1 kamer geannuleerd was. Na een hoop gedoe en 1 uur later, is het toch nog goed gekomen. We zaten in het Roadrunner gebouw. Toen was het echt tijd voor een koud biertje in de ‘saloon'.

Wij verblijven een nacht in het Stovepipe Wells Village hotel.