A3Jan-IsaE10.reismee.nl

Van San Francisco naar huis

26 sept San Francisco, gereden afstand 36 km
Temperatuur 18 graden

Zo slecht als gisteren begon, zo mooi begon het vandaag. Het weer dan, want voor de rest was dit een trieste dag. We moeten naar huis. Anyway, strak blauwe lucht en een lekker temperatuurtje.

Voordat we naar de luchthaven vertrokken, hebben we nog een rondje door SF gereden. Eerst naar Lombard street, de steile slingerende straat. Toen nog langs Fisherman's Wharf en door naar de Golden Gate brug om deze nu eens met zon te kunnen fotograferen. Helaas, de bovenkant stond mooi in de zon, maar de beruchte San Francisco mist hing rond de onderkant. Ook een mooi gezicht.

Hierna naar het vliegveld vertrokken, waar we alleen nog de koffers moesten droppen. Inchecken hadden we de vorige avond al via internet gedaan. Alle koffers waren nog keurig op gewicht.

De vlucht vertrok op tijd en na een rustige vlucht zijn we zelfs een half uur voor schema tijd geland op Schiphol.

Voor vandaag is dit het even, maar een dezer dagen zullen we nog een afsluiten verhaaltje maken. We voegen ook nog foto en video toe.