A3Jan-IsaE10.reismee.nl

Van LA naar Blythe

5 sept, van Los Angeles naar Blythe, gereden afstand 468 Km
Temperatuur 22 - 39 graden.

Na het ontbijt eerst effies de banden op de juiste spanning gebracht. En toen op weg naar Blythe via een omweg. Deze omweg liep via Joshua Tree NP. Bij het visitor center de plattegrond opgehaald en hele goede tips gekregen, daarna gingen we op weg. We reden richting Keys View waar je met helder weer helemaal naar Mexico kan kijken, helaas was het bewolkt en het regende zo af en toe. Toch was het uitzicht niet echt slecht want we zagen wel Palm Spring en keken naar de hoogste berg: San Jacinto Peak (3303m). Daarna reden we richting Cap Rock, heel gevaarlijk om daar te picknicken......als je goed naar dat rotsblok kijkt(zie foto). Toen was het lunch tijd.

Oh ja, voordat we het park ingingen hebben we onze lunch gehaald bij Subway.

Vervolgens gingen we door naar Skull Rock en Cholla Cactus Garden, via de zuid kant het park verlaten. Laatste plas stop bij Cottonwood Visitor Center om het laatste uurtje te rijden naar Blythe.

In Blythe is/was het 103F dus +/- 39 graden. Na ingechecked te hebben zijn we gaan eten bij Sunset Grill, waar we erg lekker gegeten hebben.

We overnachten in de Rodeway Inn.

Ps. We hebben een foto folder toegevoegd: Ampzing op reis.
Dit op vriendelijk verzoek van het Ampzing genootschap.

Madelon

Wat heeft Ampzing het naar z'n zin, DANK! Eric vindt het helemaal geweldig.

Adam

Prachtig. Fijne reis.

Immy en Guus

Hoe zie je nu dat Sirpete het naar zn zin heeft? Wij hadden een deel gevonden maar de rest laat zich zelfs niet raden. Doet

Immy en Guus

E10 hard werken voor je om al die fotoos te posten.
Kom je wel aan je vakantie toe of plakken jullie er nog een weekje aan zonder al die fotomakerij. Ze zijn wel wonderschoon zonder al die rode stof.Groetjes IenG